دکتر دانشور

دکتر رامین دانشور با طی دوره‌های مختلف و کسب مدارک تخصصی و فلوشیپ فوق تخصصی، سال‌ها است که به درمان بیماری‌های مختلف چشمی مانند آب‌ مروارید، آب‌ سیاه، و عیوب انکساری اشتغال دارد.و علاوه بر آن در سالیان اخیر بیش از 60 دستیار تخصصیچشم‌پزشکی و 10 دستیار فوق تخصصی قرنیه و گلوکوم در دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دانشگاه علوم پزشکی تهران توسط وی آموزش‌دیده‌اند.

اطلاعات تماس
  • آدرس: مشهد، خیابان احمد آباد، پرستار 3 ،پلاک21،
    ساختمان پزشکان آریا، طبقه اول
  • تلفن: 38454473-051
  • Email:dr.r.daneshvar@gmail.com

مسافرت علمی طولانی و تعطیلی مطب

تعطیلی مطب دکتر دانشور به دلیل مسافرت علمی طولانی مدت به امریکا در آینده نزدیک

با سلام و احترام

به اطلاع کلیه بیماران محترم می‌رساند که به دلیل مأموریت آموزشی دکتر رامین دانشور به ایالات‌متحده امریکا و اشتغال به کار و پژوهش ایشان در دانشگاه UCLA، دکتر دانشور از ابتدای مهرماه ۱۳۹۵ در مطب حضور نخواهند داشت. از کلیه بیماران گرامی درخواست می‌شود درصورتی‌که در نوبت جراحی قرارگرفته‌اند در اولین فرصت برای اقدام لازم یا معرفی به سایر همکاران با مطب دکتر دانشور تماس حاصل فرمایند. همچنین برای دریافت کپی پرونده الکترونیک و در صورت لزوم معرفی‌نامه برای سایر همکاران می‌توانید در ساعات فعالیت مطب در شهریورماه جاری با کارکنان مطب تماس حاصل فرمایید.


لازم به ذکر است که در دوران عدم فعالیت مطب برای ادامه درمان می‌توانید به همکاران زیر که مورد تائید و اعتماد دکتر دانشور هستند مراجعه فرمایید:

جناب آقای دکتر علیرضا اسماعیلی (فلوشیپ فوق تخصصی گلوکوم)

آدرس: مشهد، خیابان کوهسنگی، کوهسنگی 6، ساختمان نیکان، طبقه 5، تلفن: 38552192

زمان پذیرش: عصر روزهای زوج


جناب آقای دکتر سعید شکوهی راد (فلوشیپ فوق تخصصی قرنیه و گلوکوم)

آدرس: مشهد، بلوار قرنی، بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص)؛ نوبت‌دهی تلفنی و اینترنتی

زمان پذیرش: صبح روزهای شنبه و دوشنبه (درمانگاه آموزشی) و عصر روزهای یکشنبه و سه‌شنبه (کلینیک ویژه)


همچنین پس از مراجعت دکتر دانشور، آغاز به کار مجدد مطب ایشان و آدرس جدید مطب از طریق همین وب‌سایت و از طریق پیامک به اطلاع بیماران محترم رسانده خواهد شد.


پیشاپیش از وقفه ایجادشده درروند درمانی شما عذرخواهیم.


با سپاس فراوان.